Söndag

2009-11-29 @ 10:46:47
Hann inte med något bloggande igår, som ni kanske har märkt.
I alla fall, gårdagen var i alla fall spååårat kul. Men såhär i efterhand så skulle jag vilja säga att hade jag vart smart hade jag sparat ännu mer pengar så jag hade kunnat inhandla årets julklappar också. Nu kommer det blir som alla andra år, att jag får barnbidraget den 20:e så då kommer jag köpa alla julklappar i sista minuten. Att jag aldrig lär mig av mina misstag.

I dag blir det att gå på skyltsöndag med Ida och Pierre tror jag. Blir säkert mysigt.

Slänger in en bild från Johannas blogg, har inte hunnit lägga in mina bilder än.
Klicka för att stänga bilden

Kommentarer
Postat av: jenny

tro inte det gick så bra förmig heller:]<3

2009-11-29 @ 14:14:54
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0