Söndag

2009-11-01 @ 01:37:11
Ja hörni. Halloween i år var väl ingen höjdare direkt måste jag säga!
Vart en rätt dryg kväll hos Maja, där även linnea, markus och heffa var. Vart att se två filmer sen gick jag ut och träffade tim och hans gäng. Så otroligt härliga människor alltså, man blev glad bara av att stå och prata med dom.
Sen blev det hemgång för mig eftersom jag inte känner mig på topp direkt.
Blir att tagga hockeyn i morn då, blir en riktigt bra avslutning på det här lovet som förövrigt har gått alldelens för fort och har vart onödigt tråkigt!
Alla har typ vart ute och festat medans jag bara har tråkat sönder! Men det ska bli ändring på det till nästa helg! Ska förmodligen träffa Ida då och jag hoppas vi hittar på nått riktigt kul! Så ida om du läser det här, jag är riktigt peppad, så nu hoppas jag du drar med mig ut på nått riktigt jävla kul!!

Känner att sängen börjar locka mer och mer...fast bara tanken på att ja måste ta bort mitt emo smink får mig att INTE orka gå och lägga mig. 
Nej men hörrni, ha en fortsatt bra kväll/natt ni som har vart ute och roat er. Nästa helg är det min tur hoppas jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0