Tisdag

2009-11-10 @ 14:28:07
Mamma ringde och sjukanmälde mig i morse, så alltså ingen skola i dag. Kände verkligen ingen ork. Har knappt orkat ta mig upp ur sängen i dag, så jag tror att jag kommer ligga kvar hela dagen.
Egentligen skulle Ida komma förbi ett tag men hon somnade i soffan, gullungen min! Så vi får träffas sen. Gissar att det blir på torsdag på hockeyn. Längtar efter att få träffa mina tjejer!
Får väl se om det blir någon skola för mig imorgon. Känns nästan som jag måste dit eftersom jag har vart borta dom senaste onsdagrna på typ...4 veckor? Så jag ligger jävligt efter i typ slöjd och kemi. Så nu äre skärpning!!
Känner att jag måste börja peppa helgen alltså. Behöver komma på andra tankar.

Kan ju även passa på att berätta att jag nu är medlem på Facebook. Som man brukar säga, bättre sent än aldrig!



Ta mig dit nu!!!

Har ingenstans att se hockeyn i kväll eftersom vårt internet inte gör som jag säger, så att köpa hem matchen är inte ens att tänka på. Så vill någon vänlig själ bjuda hem mig är det absolut välkommet att göra det! Hör bara av er! 0730329705...okej, det där är desperat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0