Tisdag

2009-11-17 @ 16:31:51
Jaa, som jag tidigare nämnt så stog jag å tre andra coola brudar i caféterian i dag. Mycket trevligt och framför allt lyckat. Vi sålde slut på allt utom typ 6 bitar av pollykakan. Mina cupcakes gjorde succé!

Och nu har jag äntligen, med betoning på "äntligen",  läst ut en av världens sämsta och dryga bok Flugornas Herre. Nu kvarstår bara en recension, vilket inte borde vara någon omöjlighet att skriva. Inte för att någon kommer bli speciellt peppad på läsa den sen eftersom jag kommer skriva att jag tyckte den var skitdåligt!
Kvällen kommer alltså att bestå av en hel massa plugg. Ligger lite efter i skolan eftersom jag har lyckats samla ihop en hel del frånvaro, hur nu det kan komma sig?!
Minns inte när jag var i skolan en hel vecka sist. Var då minst en månad sen, om inte mer.


Älskar dig lillgumman! Tagga helgen!<3

jag vet, jag är cool utan smink!
Även jag har vart liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0