Tisdag

2009-11-24 @ 16:17:03
Var ett tag sen jag var på skolan på en tisdag kände jag i dag. På tekniken skulle vi komma på uppfinningar, och hitta "problem" i vardagen som vi ska försöka lösa med en uppfinning. Blir spännande och se vad alla hittar för vardagsproblem.

I kväll äre ju som sagt derby, mellan AIK och Luleå. Känner mig ärligt inte jättetaggad. Är allmänt trött, sur, ledsen...otaggad helt enkelt. Men eftersom jag ska träffa mina älsklingstjejer på hockeyn blir jag nog lite gladare i alla fall ♥

Alltså jag blir såå less på det här förbannade regnet som aldrig verkar sluta ösa ner! Kan det inte vara snö istället? Det är så mörkt och trist nu. Har hört att vi inte har haft mer än typ 5 soltimmar under hela november! Fattar ni!!!? 5 timmar bara! Inte konstigt att man blir sur och deppig.

Happy? nae

Nu invarderar min bror köket med ett våffeljärn som han inte riktigt vet hur han ska hantera...jag tror att jag lämnar köket tills våfflorna är klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0