Torsdag

2009-11-12 @ 17:41:39
Hinner med ett inlägg innan jag börjar dra mig mot hockeyn och Skellefteå Kraft Arena. Får väl hoppas att det blir vinst i kväll, var som ett tag sen sist.
Skoldagen i dag har vart allmänt dryg och jobbig. Det första som händer då vi kommer in i klassrummet är ett oförberett engelskaprov! Kändes som att dagen hade kunnat börja lite bättre. Men hur som haver, det var då inte så svårt heller så det är väl inte jordens undergång kanske.
Under dagen har vi även fått reda på att vi ska ha prov i engelska (förberett den här gången), so, spanska, fysik. Sen har jag för mig att vi ska ha prov i biologi och kemi också. Huvvaligen, det blir att plugga som aldrig förr dom kommande veckorna!
Nu har vi även kommit igång med luciaträningen..känns en aning drygt faktiskt. För det första gillar jag verkligen inte julen (använder inte "hatar", det är ett starkt ord!) och för det andra så är det inte såå kul att stå och sjunga julsånger i november...
Ska väl ändå bli rätt spännande att se vem som blir årets lucia, jag tror jag uppfyller alla kraven för att inte bli lucia. Är kort och har kort hår. Är väl en fördel om man är någorlunda lång.

Nu ska jag ta och fixa det sista sen är jag "fit for fight".

<-- Mitt hår ser väldigt gult ut!?
 

Kommentarer
Postat av: johanna

för mej var det jordens undergång:]

btw. lycka till ikväll snygging:*

2009-11-12 @ 18:29:45
URL: http://johannaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0