Torsdag

2009-11-19 @ 16:09:49

Jaa, hörni, torsdagar...vad säger man? Otroligt långsamt gick det i dag, speciellt eftersom lillgumman min var sjuk. Hon har vaccinerat sig mot svinis så hon mådde lite dåligt i dag. Huvva, längtar inte tills det är  min tur alltså...

Men men, nu i kväll äre ju hockey, blir att gå med Maja och sen står vi förmodligen med Ida där. Ska jag vara ärlig känner jag min faktiskt inte så peppad.
Men så äre ibland. Nu ska jag ta och göra mig klar och käka middag osv. Mor och far min är ju i Umeå eftersom pappa skulle på sjukhuset å göra nått. Sen har dom tydligen köpt ny bil också? Förstår inte riktigt varför men...


Kommentarer
Postat av: T

För den andra gick inte framåt :]

2009-11-20 @ 00:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0