Torsdag

2009-11-05 @ 10:42:16

Sitter just nu brevid sööt höök och skriver projektarbete. Eller jag är typ egentligen klar. Har lite bilder som ska in men dom måste jag skriva ut hemma, så jag tror att jag börjar dra mig hem efter lunch.
Har kollat igenom mina dokument på skolans dator...oh herre vad snygga bilder som finns där!!!
Ska lägga ut några tror jag...

Börjar som smått peppa för helgen. Fredag blir det kanske tim. Sen på lördag blir det att vara med supersöta ida!
Vi ska väl laga nån god middag sen blir det film. Behöver snacka med henne också, så det blir väl en hel del snack också.

Ska väl återgå till mitt projekt nu, sen blir det lunch, är riktigt jävla hungrig, men johanna är så seriös att hon inte VILL gå och äta....

När kan det här ha varit..? igår? eller förra veckan?

 


Jaa...vad säger man? 80-tal, 80-tal, 80-tal!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0