Fredag

2009-10-30 @ 18:36:10
Sitter i soffan och funderar på om jag ska följa Emelie och Jossan på fest eller inte. Känner mig lite hängig, har ont i halsen och är riktigt trött.

Stan i dag med Maja. Köpte en tröja, blekmedel till håret åsså var jag på expert och tog kort till mitt körkort till eu-moppen. Vart lika snygg som vanligt, kanske till och med lite extra snygg den här gången eftersom en viss Maja stog bakom han som tog kort och var allmänt ful.  Nae skoja bara, hon var snygg och jag blev lika ugly som vanligt.


Ska äntligen bli av med min gräsliga utväxt!!!

Känns trist att sitta hemma en fredagkväll halloweenhelgen, så ja tror jag ska byta om och sticka ut och träffa nån.
I morn blire grilla och skräckfilm med ett helt gäng roligt folk, ska bli riktigt kul!




Tänkte bara tala om att jag har världens underbaraste vän! Vad hon heter? I D A  N I L S S O N ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0