Torsdag

2009-10-22 @ 17:59:52
Alltså herregud, mina fötter! Känner mig ganska så less på att vara på praktik nu. Skönt att det är sista dagen i morgon.
Då jag kommer hem i morgon har jag tänkt spola upp ett varm bad och sätta en ansiktsmask och riktigt bara ta de lugnt. Eventuellt skulle jag även umgås med min älskade pojkvän och se idol och ha det allmänt mysigt bara.

Känner att jag inte är inne i det här med att blogga längre. Mina inlägg är fortfarande ganska tråkiga. Men har man vart borta ett tag så tar det ett tag att "komma in" i bloggandet igen.

Sitter och kollar lite grann på mobiler eftersom min, efter ca 3 år, börjar ha gjort sitt. Nog för att jag älskar den, men det är väl bara och inse. Har hittat en som jag gillar ganska mycket.
 
Tror och hoppas att det blir den här. Men tyvärr lanseras den inte förrän i februari. Men om bara min gamla mobil håller så tror ja nog att det blir och vänta tills den här rosa skönheten kommer ut i butik.

Ska ta och göra mig klar och promenera iväg till Timeling och se hockeyn.

Kram (L)

Kommentarer
Postat av: inte sandra iaf.=)

hejhop! den där mobilen sug:P knappparna gå sönder hela tiden:P

2009-10-22 @ 19:51:15
URL: http://chokladbananensblogg.bogg.se
Postat av: Anonym

hejhop! den där mobilen sug:P knappparna gå sönder hela tiden:P

2009-10-22 @ 19:51:19
URL: http://chokladbananensblogg.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0