Fredag

2009-10-23 @ 08:27:32
Godmorgon Godmorgooon!
För det första, mina "uppmärksamma" läsare. Rubriken igår löd: Fredag. Jag var så intälld på fredag att jag råkade skriva det som rubrik. Men ingen tycks ha märkt det ändå så.
Då är det min sista praktik dag i dag då. Känns helk OK. Är faktiskt ärligt talat lite less på att sortera kataloger, dammtorka och göra prislistor på datorn. Fast jag ska inte klaga, det finns ju dom som har det värre, tror jag.
Igår var jag ju som sagt hos tim och såg hockeyn, Linköping-Saik. Självklart vann våra svart-gula hjältar med 1-2! Ska inte uttala mig om vad jag tyckte om matchen eftersom jag oturligt nog sov närmare halva matchen skulle jag tro. Men är man trött så är man!

Måste bara få be om ursäkt för att jag inte har några bilder, men dom kommer! Som sagt, jag är inte riktigt inne i bloggandet än.

Nu väntar en härlig vecka innehållande långa sovmornar, trevligt sällskap med mina söta vänner, halloweenfest och hockey. Det är det inplanerade, sen kommer säkert en hel del oväntade händelser också!

Läste mitt horoskop i dag och jag är ju en sån som tror på det. Känner mig lite förväntansfull över i dag eftersom mitt horokop löd: "Något tycks komma att ändra ditt dagsprogramm- förmodligen på ett sätt du uppfattar som meningsfullt".
Blir spännande och se om det stämmer!

Uppdaterar säkert i kväll också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0