Fredag

2009-10-02 @ 16:30:38

Hur kallt ska en skola egentligen få ha? Så kallt att eleverna inte kan koncentrera sig på skolarbetet eller? Isf har Brännanskolan lyckats med det, grattis!
Seriöst, det är så kallt på skolan att det nästan kommer rök ur munnen då man andas. Nu ska dom ju tydligen sänka värmen ytterligare. Känns det nödvändigt? Nej.
Så till alla kommunmänniskor som tydligen har tänkt frysa ihjäl alla elever, sänk inte värmen, då har ni snart inga elever kvar!

Älsklingen lämnade just mig...känns rikitgt jobbig. Han lämnade mig för en helg i Stockholm! Han, hans pappa och storebror ska ner och se NHL-matchen i morn. Ska väl erkänna att jag är lite avundsjuk. Men jag hoppas verkligen dom får det bra!
Kommer sakna min lilla sötnos, tur det bara är två dagar!

Nu har har sötsuget satt in igen, så jag tar moppen och åker på ica...har dock tänk köpa naturgodis. fast när jag väl står där och väljer mellan icas godis och hyllan med torkad fruk och nötter kommer svaga jag att dras mot godiset tror jag...


Okeeej, random bild?

Kram(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0