Lördag

2009-10-24 @ 11:54:15
Okej, har ca 20 minuter på mig att göra det jag ska på datorn. Blogga, kolla hur mke pengar jag har på kortet, försöka hitta ett par svarta uggs och beställa hem.

Borde egentligen börja göra mig klar eftersom jag ska in på stan med mamma och pappa först och köpa en jacka och hårfärg.
Har hittat en jacka på inter sport för bara 450, den har kostat 1400 så passar den äre ju ett riktigt fynd!

Efter det blir det att träffa tjejerna och gå och fika innan hockeyn. Ska bli riktigt kul faktiskt, har inte träffats på jättelänge!

Ikväll har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, så äre nån som vill hitta på nått, hör av er!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0