Söndag

2009-10-25 @ 16:21:38
Gårdagen måste jag säga var otroligt kul!! Träffade Julia, Maja, Helena och Ida på stan och efter en stunds letande efter lediga bord på nått café bestämde vi att vi skulle gå på wook and roll. Vi satt väl där och skvallrade och åt i kanske en timme innan det bar iväg mot hockeyn.
vårt älskade AIK vann såklart med 3-0 mot äckliga, snart allsvenska modo!
Efter hockeyn blev det att flumma runt på stan med älsklings ida tills hennes buss gick. Då gick jag till wook and roll, igen, och köpte mig middag och sen blev det att gå hemåt.

Idag var jag och såg Johannas match som dom vann med 11-1, grattis!! Satt och såg matchen med Kempe och Alle, mke trevligt.
Ikväll blir det att vara med sööt höök! Känns som längesen, så det ska bli riktigt kul!

Nu överröstar min mage nästan musiken så ja tror det är dags att käka nått!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0