söndag

2009-10-04 @ 13:24:34

Orkar jag klä på mig idag? Nae tror jag inte.
Kändes ärligt talat ganska onödigt, det ösregnar och blåser så jag ska nog stanna inne i dag.
Har blivit en riktigt lugn helg i helgen, men jag peppar nästa helg ist. Då blir det att vara med linnea, maja och Jenny i nån lägenhet som vi har fått låna av en kompis till Jenny. Vi sover där och på lördan ska vi på hockeyn. Känns riktigt nice faktiskt.

Veckan kommer nog gå ganska fort, eftersom vi slutar tidigt i morn pga att vi inte har någon idrott. Sen tror jag, om jag inte minns fel att vi har halvdag på tisdag.

Alltså, det känns verkligen att det börjar bli höst, känner mig allmänt deppig som jag alltid bruka bli då sommarn har tagit slut och man har bara en låång mörk vinter framför sig.

Det här inlägget har tagit mig nästan en timme att skriva...kanske dags för ett uppehåll ett tag?
Brukar ju bli tvärtom då jag säger så, så vi får väl se.


Sommar


Kram (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv;

nå=) Kul att du tycker det=)

2009-10-06 @ 10:38:33
URL: http://amandaabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0