Tisdag

2009-10-28 @ 00:13:51
Helt okej dag måste jag säga. Gick in på stan vid ett och mötte upp Johanna. Gick och strosade runt på stan ett tag. En svart kofta från Gina fick följa med mig hem. Sen har jag även klippt mig, håret var rätt så nött så det försvann en bra bit av mitt ganska så långa hår. Känner mig ändå rätt nöjd, även om det var tänkt att jag skulle bli brunett i kväll, men min frisör avrådde mig och föreslog istället att jag skulle bleka det (igen) och sedan gå till en frisör och tona det och lägga i nån färg så jag inte är helblond.

Efter en låång dag på stan gick jag och Johanna hem för att inta någon slags middag, blev något så avancerat som fil, flingor och russin. Efter den delikaaata måltiden gick vi iväg till Balzac och såg hockeyn med Tim, Emil, Olov, Emma och Tobbe tror jag det var. AIK vann med 2-3 och ligger härmed tvåa i tabellen! Känns riktigt nice måste jag säga.

Sitter i soffan och inte helt oväntat ser jag Sex and the city. Kan aldrig få nog!
I morn har jag faktiskt tänkt vara lite duktig och samla lite fakta till min uppsats som ska vara klar nästa fredag. 

Nu väntar sängen så, natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0