Tisdag

2009-10-20 @ 20:19:49
Nu mina kära vänner, som ni kan se har jag fått en helt ny design. Blev otroligt nöjd med den faktiskt, så jag får tacka Anna att hon tog sig tid att hjälpa mig.

Ni har säkert märkt att det har blivit en liten bloggpaus för mig, men det behövdes verkligen! Nu äre nya tag och jag ska försöka uppdatera mer.
Den här veckan är lilla Lisa ute på praktik. Är på pappas jobb, Jäders värme. Är i butiken och gör sånt som dom som jobbar där helst inte vill göra. T.ex. dammtorkar, fyller på kataloger. Sen har jag även fått designa badrum vilket var skitkul!
Blev inte så lång dag där i dag, hade nämligen så fruktansvärt ont i ryggen så det blev ryggakuten för att sedan gå hem och lägga mig i sängen och vila.
Hann även med att gå ett tag på stan med världens bästa Emelie. Träffade även Maja och Helena.


Nu ska jag ta en dusch och sen blir det att krypa upp i soffan och se tv ett tag innan det är dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0