heh

2009-09-19 @ 12:54:24

Jag har insett att min senaste kyss: var lika underbar som alla andra dom senaste drygt 5 månaderna
Jag pratar: Ibland för mycket
Jag avskyr när folk: ljuger
Min bästa vän är: Maja och Johanna
Min första vän heter: Maja
Kärlek är: underbart

När jag borstar tänderna: letar jag alltid efter nya finnar i mitt ansikte
När jag lagar mat: blir det jättegott....
Jag tänder på: killar:)?
Jag är rädd för: alldeles för mke

Den värsta känslan är: att bli sviken och att sakna någon man inte kommer få tillbaka
Den bästa känslan är: då man är lycklig, och inte ser något negativt
Jag är bäst på:
Jag är sämst på: att åka skridskor!! 
Om jag va ett djur skulle jag vara: en valross?:)
Min mobiltelefon är: ganska gammal. 4 år, och har aldrig ens vart inlämnad på lagning!

När jag vaknar på morgonen: kollar jag alltid mobilen

Bebisar är: oftat gulliga
Klädstorlekar: 34-36
Skostorlek: 36
Äter: faktiskt det mesta
Dricker: allt
Utbildningar: Högstadiet?
Guld/Silver: beror på vad
Glass: ben and jerrys ant?
Negativa egenskaper: mina enorma humörvängningar
Positiva egenskaper: omtänksam, ärlig,
Vikt: för mke
Längd: 162
Civilstånd: pojkvän :*<3
Älskar: min familj, mina underbara vänner och min älskade Tim!
Hatar: att ha massa saker man MÅSTE göra!
Musik: det mesta
Syskon: en bror
Körkort: hih moppe
Intressen: hockey, kompisar
Favorit-Bil: hah men spela roll?
Favorit-Mode-Märken: vet inte
Favorit-Skönhets-Märken: hah ingen aning?
Favorit-Parfym: EscadaS
Favorit-Färg: rosa :]
Favorit-Accessoar: en stickad halsduk
Favorit-Butiker: Gina Tricot lätt!!
Favorit-Godis: choklad
Favorit-Film: finns många bra
Favorit-Årstid: Sommar?
Favorit-Stad: hah inte vet jag? (A)
Favorit-Artist: Erik Hassle
Favorit-Djur: ahah men inte vet jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0