28/3-09

2009-09-28 @ 12:22:30
Sitter hemma, har håltimme.
Fick äran att ta med mig johannas mobil, för jag skulle ladda in musik på den åt henne, men funkar det? Nej.
Så sorry Johanna, du får nöja dig med dom låtar du har, det vill säga inga! :]

Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i ett halvår. Helt otroligt, känns som att det var nyss som du stirrade ut mig varje hockeymatch och jag blev sur och undrade va fan du ville mig! Då trodde jag inte att det skulle sluta så här otroligt bra.
Minns första gången vi träffades ensamma. Du var ute och frågade om jag ville komma och träffa dig. Jag blev jättenervös, men självklart ville jag träffa dig. Tror jag hade vart hemma från skolan den dagen, för jag hade mjukisar på mig minns jag.
Innan vi skulle skiljas och du skulle gå hem stod vi å kramades i en evighet kändes det som. Du ville mer än kramas, men jag var inte säker på vad jag ville. Men då du hade gått och jag gick hemåt insåg jag vad jag ville, för jag var kär!
Jag blir fortfarande alldeles varm i hela kroppen då du håller om mig. Du gör mig så otroligt lycklig, Tim!

Sitter och kollar igenom mina bilder och inser att det knappt finns några bilder på mig och älsklingen tillsammans, så jag får lägga in en gammal från i somras!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0