onsdag

2009-09-30 @ 11:08:34
Ja, inte blev det någon lång skoladag för mig i dag inte. Kände mig trött och slut och huvudvärk, så jag for hem.
Blev inget bloggande igår, vart för stressigt. Kom hem vid halv 4, gjorde mig klar och for iväg på hockeyn. Stog med Linnea och Jenny, tror ärligt att vi skrattade oss igenom matchen, som förövrigt var pinsam, pinsam och åter pinsam. Var det hockey AIK spelade igår? Vi började ju nästan undra!

Idag fyller ju min älskade bror år, så hela tjocka släkten kommer hit i kväll. Eftersom vår familj har ett så stort intresse för matlagning blir det en buffé av....hämtpizzor.

Ska försöka ta mig upp ur soffan och gå iväg en sväng på ica.

Kram (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0