Fredag

2009-09-25 @ 19:26:34

Yees, äntligen helg!! Efterlängtat säger jag bara!
Kvällen kommer att, som sagt, spenderas med mina översöta vänner Maja och Johanna. Blir en myskväll framför tv:n.

Har fått låna Majas USB minne, som innehöll 1500 bilder!! En del är sjukt gamla alltså, och jag ser ju galet mke bättre ut NU än jag gjorde för ca 3-4 år sen, huvva ligen!
Tänkte bjuda på några söta bilder sen, men jag har inte laddat in dom än eftersom jag inte vill göra det utan att Maja är med, för man vet aldrig med mig, jag kan råka radera alla bilder eller nått, så för att vara på den säkra sidan ska Maja vara närvarande.

Fredagens skoldag slutade med en engelska uppsats på minst ett A4 och max två A4. Gick väl sådär, kunde ha gått bättre, men och andra sidan hade det kunnat gå sämre också.

Oj, nu kom maja!

Kram (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0