Fredag

2009-09-04 @ 18:27:25
Helt vanlig fredag på skolan kan man väl sammanfatta dagen som. Helt okej ändå.
Fick papper om praoen och jag har ju då tänkt fixa en egen plats, hos pappa, lr ska inte vara med han då, utan i butiken typ,  men de är ändå rätt så bra, för då hoppas jag att jag kanske kan få sommarjobba där också, och eftersom de inte är kommunen äre förmodligen mer betalt också, vilket alltid är ett plus! =)

Ikväll blir det förmodligen Johanna och Tim. Maja skulle kanske vara med också :) Blir nog rätt lugnt, är ganska slut efter den här veckan. Var ju sjuk måndag tisdag men jag börjar som smått bli friskare. Känner mig nästan helt frisk bortsett från min väldigt irriterande hosta som inte riktigt vill ge med sig. Men det blir nog bra :)

Kram (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0