I´m flying without wings

2009-09-05 @ 12:46:51
1. Är du singel nu? nej
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? vad räknas som seriöst?
4. Hur länge varade ditt senaste förhållande? mitt nuvarande, 5 månader, och fler får jag hoppas att det blir!
5. Var det bra? är, ja
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk?  ojaa
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? haha typ.
10. Haft sex på fyllan? neej
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? ja
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja
13. Somnat gråtande pga kärleken? hah jaa
14. Varit på en blind date? nae
15. Varit otrogen? nej
16. Ångrade du dig? -
17. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? just nu, 5 månader
18. Har du någonsin varit kär? jag är kär

SISTA SOM

1. Du fick en puss av? Timeling :*<3
2. Sov med dig i samma säng? Tim
3. Du delade ett riktigt skratt med? måste ha varit igår med Johanna, tim, emil och maja
4. Du gick på bio med? Tim emil, johanna, maja
6. Du gick på stan med? Johanna
7. Delade en pizza med dig? oj, minns inte när jag åt pizza sist!
8. Du ringde? tim
9. Skickade ett sms till dig? Linke
10. Du kramade? Tim
11. Gjorde dig lite besviken? en..
12. Gjorde dig mycket besviken? den personen vet vem den är!
13. Du skrev med på msn? Kempe
14. Du snackade skit om? haha
15. Du åkte bil med? minns inte
16. Gav dig en komplimang? tim<3
17. Du kollade på film med? tim
18. Du åt med på resturang? mamma pappa fille
19. Betalade något åt dig? Mamma

DIVERSE
1. Favoritfärg? Rosa
2. Mobiltelefon? Sony ericsson w310i
3. Skola och program? Brännanskolan
4. Oskuld? Nej
5. Senaste filmen du såg? Wallander....
6. Senaste låten du lyssnade på?  Don´t bring flowers after I´m dead
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Hahah va göru:)?<3
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? 188 timmar typ
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? vet inte
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? vetej
11. Vad åt du till middag igår? sallad
12. Har du duschat idag? nae inte än
13. Vad var det senaste du sa till din mamma?  hejdå 
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? vi hörs
15. Har du skolkat någongång? haha jaa?
16. Är du en svartsjuk person? ja....

Kommentarer
Postat av: Jonna!

TA BORT BILDEN PÅ MIG!

2009-09-05 @ 16:50:51
URL: http://thakingandthaslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0