Måndag

2009-09-21 @ 12:26:06

Har hål just nu, så jag sitter i soffan och i brist på annat tittar jag på top model.
Dom gjorde nyss reklam för Mikas nu album, och då slog det mig att jag ju har fixat så jag kan ladda hem från youtube. Fast jag har inte provat än, så om det funkar eller inte återstår att se.
sen har jag ju även tänkt be min supersöta pojke att han ska fixa spotify åt mig, om han minns hur man gjorde. Annars får jag be emil, eftersom jag inte är den mest tekniska på denna jord, som ni säkert redan vet. Det är väl kanske en av anledningarna till att min blogg ser ut om den gör, jag vet nämligen inte hur man ändrar! Men Anna har lovat att hon ska hjälpa mig, så det tackar jag för!

Nu borde jag fixa lite lunch, ska ju tillbaka till skolan om typ 40 min. Får ta en djupdykning i frysen och se om det finns något som kan mätta min mage.
Sen blir det att peppa broarna och sen utvecklingssamtal...

Ikväll blir det att se hockey med min familj + tim, fast frågan är om han inte kan räknas in i familjen?! Tänk, om en vecka är det 6 månader sen vi blev tsm! Det är helt sjukt!

Nej det här duger verkligen inte, ska göra ytterligare ett försökt att slita mig från datorn!


Minns ni tjejer? Det gör jag, och vet ni vad, jag saknar det fruktansvärt mycket!<3

Kram (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0