Onsdag

2009-09-16 @ 18:18:02

Tänkte börja med att tala om att vi fått skolfotot...ingen vacker syn alltså. Klassfotot gick väl an, bortsett från att det såg ut som att jag var stelopererad. Men det enskilda däremot var rent inte kul! Var typ röd i ansiktet och log på det där överdrivna "le-så-att-fotografen-blir-nöjd" sättet, som visserligen kanske gör fotografen nöjd, men jag blev verkligen inte nöjd!!
Nog om det nu, life goes on ;)

Har vart otroligt trött hela dagen i dag. Hade två timmar slöjd i dag och det gick rent inte bra alltså. Satt mest och gnällde över hur dåligt det gick och förbannade över mitt val av slöjd, ångrade att jag inte valde sy istället.
Sen hade vi ju även idrott och orientering stog på schemat, och jag och Johanna tog såklart alla kontroller =D
Vi kom vilse där ett tag, men tillslut, utan hjälp av kartan, kom vi till en stig, men där satt en fet jävla groda som bara stirrade på oss. Det ska väl erkännas att vi skrek lite grann, eftersom vi inte gillar varelser så som grodor. Men efter ett tag kom två söta killar och skrämde iväg den.. =)

Sitter och väntar på att majabaja eller timeling ska höra av sig, var väl tänkt att vi skulle träffas i kväll :)

Har den inte bärbara datorn nu, så jag slänger inte lite bilder för omväxlings skull!









Måste bara tacka mina söta föräldrar som nog antagligen märkte av min pms i dag, så då dom kom hem och hade vare och handlat hade dom köpt ett par jättesöta "sovsockar" till mig =] Ibland kan dom vara rätt så bra, mina föräldrar!

Kram (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0