Onsdag

2009-09-09 @ 16:53:35

Mitt liv känns väldigt händelselöst just nu, så mina inlägg kommer kanske inte vara dom mest intressanta.
Har väl varit en rätt lugn dag i dag. Hade 2 timmar slöjd och jag håller på med en hylla, så i dag sågade jag en massa brädor, vilket var otroligt jobbigt och svårt. Ska nog inte satsa på ett snickaryrke i alla fall.
Efter lunch vare broarna som gällde...huvva, det är ju inget man dirr ser framemot men.

Ikväll tror jag att det blir ganska lugnt faktiskt, måste plugga lite grann och sådär. Men något som förgyller veckan och gör den lite mindre dryg är att vi är lediga på fredag!

Okej, nu ska jag nog inse att de här inlägger inte blir bättre än så här... känner ingen blogg pepp idag heller (A)

Kram (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0