Tisdag

2009-09-22 @ 16:26:58
Goddag mina kära vänner.
Dagen har väl rullat på som vanligt.

Hade ju som sagt utvecklingssamtal igår, och det gick riktigt bra måste jag säga. Kom väl fram till att jag måste ändra min attityd en aning för att behålla mina betyg. Sen pratade vi även om att jag sänkte i svenska, men eftersom vi hade vikarie hela vårterminen så visste inte curth (svenskalärare) om det, så han pratade med mig idag och sa att jag inte behöver oroa mig över det betyget.

Gårkvällen blev riktigt mysig, såg hockeyn med min älskade Tim, och jag var riktigt nyttig. Vi gjorde fruktsallad istället för godis och sånt onyttigt. Matchen då? den slutade 3-2 till färjestad. Hann bli ganska så spännande på sluten men.

Ikväll blir det förmodligen ut och gå i regnet, sen se idol, och plugga engelska och spanska. Jag hatar språk!!!!



Kram (L)

Kommentarer
Postat av: Jonna!

Säg inget om mycke läxor!

Du kan få göra min SO!

2009-09-22 @ 22:26:29
URL: http://thakingandthaslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0