torsdag

2009-09-17 @ 17:10:59

Torsdagar har genom alla år alltid haft en tendens att vara otroligt dryga, i dag var inget undantag. Även om vi hade ett två timmar långt hål, då jag, johanna, ljungholm och elle for hem till mig och chillade.

Kvällen kommer att tillbringas med familjens gråa lilla dammsugare, eftersom att jag ska städa mitt som vanligt alldelens för stökiga rum.

Sitter och kikar på lite skor inför vinter, behöver både ett par med klack, och ett par utan.
Har hittat ett par uggs, men jag vet inte, egentligen är dom inte speciellt snygga, men dom är så otroligt varma och sköna. Och jag då, som alltid fryser om fötterna. Så jag funderar faktiskt på om jag ska beställa ett par. Tror det blir ljusrosa isf:)

nej nu ska jag ta tag i städningen och se gå ut och gå.


Jag tror faktiskt att jag saknar dig

Kram (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0