Torsdag

2009-09-24 @ 18:00:26

Nu är det bara 1 timme kvar tills hockeyn börjar! Är riktigt jävla pepp!
Ska dit med säändra och tror att Jonna skulle stå med oss också.

Kort om min dag då. Efter lunch hade hela åk 9 orientering på vitberget. Lisa+Johanna+karta+stoooor skog. Hur gick det då? Ja, över förväntan faktiskt! Vi tog alla 8 kontroller på en timme tror jag det var. Och vi var aldrig vilse heller!

Känns som att enda anledningen att orka pallra sig upp ur sängen i morn är att det är fredag vilket betyder helg!! Fredagskvällen kommer spenderas i Myckle med mina favorit tjejer Johanna och Maja. Vi hade tänkt se Män som hatar kvinnor, eftersom vi på något sätt lyckats missa att se den. Sen kanske vi ska hyra den nya Wallander också.

Nej, nu måste jag fixa det sista innan Sandra kommer!!



Kram(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0