tisdag

2009-09-08 @ 16:44:08
Asså seriöst, skoldagarna känns verkligen inte lika jobbiga nu som dom gjorde i åttan!
Vi hade teknik i dag, och tyckte jag fysik var drygt och tråkigt, vad är då inte teknik? Fy faaan alltså, det var verkligen inte kul!

På engelskan hade jag ju ett enskilt snack med J-O om mina betyg, och ska jag vara ärlig så såg det jävligt bra ut! Nog för att jag tycker att jag är rätt så kass på engelska men de är ju inte jag som avgör det!

I kväll tror jag att det blir rätt så lugnt faktiskt. Hade tänkt hinna med att gå ut och gå innan IDOL börjar! Hah asså egentligen tycker jag inte att det är så bra, för det blir lite för mke att lyssna på alla som ska sjunga, den ene sämre än den andra! Sen blir det kanske lite plugg, om jag orkar. tror vi har spanska och so....om jag inte minns fel (A)

Nu börja de kurra lite i magen, så ja tror jag ska gå och äta middag:)

Kram (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0