tisdag

2009-09-01 @ 13:46:29
Okej, hade ju sagt att jag skulle ha ett uppehåll i bloggen, men nu då jag är hemma har jag inte så mke annat att göra. Känns faktiskt mke bättre i dag, fast jag har knappt nån röst.
Känns lite tungt att inte kunna fara på hockeyn i kväll...men men, det är ju trots allt bara en träningsmatch. Men jag tror nog att det blir skola i morron.
Tror att jag ska gå ut och gå i kväll, var inte ut något igår, så jag behöver nog lite frisk luft i dag.

Ligger faktiskt och ser Sex and the city the movie för typ femtielfte gången. Men man kan aldrig bli less på den filmen.
Hade tänkt se serien, men då kom ja på att jag hade lånat ut den till Lisa (Tims syster), så de fick bli filmen ist, men det går lika bra :D
Tänkte gå och göra mig lite lunch, men då jag ser på klockan och upptäcker att lunchtid passerade för ca en och en halv timme sen. Så det får bli en frukt eller nått, nog för att vi aldrig har frukt hemma, och vårt fruktfat som vi köpte på ikea var helt ca 1 timme efter att vi kom hem, innan pappa tappade det i golvet, så nu har vi ett minilitet fruktfat...även kallat tvålkopp...saker kan ha flera användningsområden, uppenbarligen =)

Saknar!<3
Kram (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0