:):)

2009-09-09 @ 15:56:16
Vad irreterar du dig på?
Att mitt msn laggar jävel!!

Vad gjorde du igårkväll?
ute och gick, sen maja, tim och tim

Vad ska du göra ikväll?
Vet faktiskt inte

Vill du ha barn?
Kanske

har du sett din bästa vän gråta?
Ja

när var du riktigt sjuk senast?
I vintras typ

vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov

Om du var fast på en öde ö, 3 saker du skulle ta med:
Mat, vänner och tändstickor :]

Vem kramade du senast:
Johanna tro ja

Kan man vara vän med sitt ex?:
JA

vem fick du sms från senast och vad stod det
Timeling:*<3 blev du sur...?<3

Har du gjort nåt du verkligen ångrar:
Eh, ojaa

Nämn någon som gjorde dig glad igår:
Maja

Vilket ämne är roligast i skolan:
hk

Detta äter jag gärna:
Jag äter fan allt typ....(A)

Vem är snyggast av dina vänner?
Många

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?
jaa typ

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
Ja

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Ja

Föredrar du långa förhållanden istället för korta?
långa

Vem vet mest om dig?:
Maja typ

Vem bråkade du senast med?
tim tror jag

Vem vill du bli full med?
ahah de ni ;)

Vem var det du besökte på sjukhus senaste?:
Oj...det minns jag inte

Pratar du med på msn just nu?:
Anneli

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Tror det var igår, med Tim Tim och Maja

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Var på so:n, nått om religion tro ja!

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Tim, Tim, Maja, Johanna, (rensade just)

vilken är din favoritplats?
min säng

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
minns inte

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Jaadu, de beror på vem det är

har du skrattat idag:
Ja

Smugit ut utan lov
Nae, asså typ inte

Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
Nej

Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta?
Ja

Har du många kompisar i din klass?
oja

Vart tror du att du befinner dig om tio år?
Hoppas inte i Skell i alla fall

Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig
Johanna, eller Maja kanske ;)

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
Tim<3

Har du duschat det senaste dygnet?
ja

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta:
Båda typ

Ringde dig senast?:
mamma

Pussade dig senast?: 
Tim

Hade du sex med senast?: 
:]

Är din bästa vän av samma kön?:
Har du en del ganska nära vänner så

Är din bästa vän av motsatta kön?:
Vet inte riktigt...

vem i din skola går dig mest på nerverna?
Haha finns jävligt många!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0