måndag

2010-04-26 @ 19:03:37
Idag är mitt humör inte såå bra måste jag säga. Känns som att det spelar ingen roll vem som säger nått eller vad som sägs, jag blir arg och sur så fort någon ens tilltalar mig.

Dagen har innehållit enskild uppspelning på musiken och det gick över förväntan faktiskt!
Är väl ungefär det enda positiva dagen erbjudit. Jag och Johanna skulle egentligen ha lett dagens idrottslektion, men icket. Då skulle såklart Vickan och Alex ha kickboxning med klassen istället. Jag och Johanna som lagt ner heeela vår lediga söndag till att planera idrottslektionen....

Kom på en till positiv sak som hänt i dag, valborgs är nu planerad. Blir en väldigt lugn afton och kväll på min begäran. Först blir det att göra middag hos maja, där Jenny tydligen tagit på sig rollen som grillmästare. Sen ska vi nog till nån brasa och gå runt där ett tag och frysa för att sedan åka till myckle och grilla och mysa hos johanna. För att inte glömma- jag och Johanna fick uppgiften att stå för efterrätten och den kommer bli den godaste efterrätten eeeeveeer!

Nu ska jag duscha och sen se svenska Hollywoodfruar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0