onsdag

2010-04-21 @ 17:23:06
Min onsdag hade hemskt gärna kunnat få börja bättre. Då jag äntligen skulle ta moppen till skolan protesterade den genom att inte starta. Efter ett par minuters, närmare bestämt 7 minuter, upprepade försök att starta den på elstarten kom jag tillslut på att jag faktiskt kunde använda kicken. Så endast tio minuter försenad anlände jag till skolan.
Dagen i övrigt har varit bra, åt lunch på subbe med Johanna, Erik, Elias och Johan och sedan vidare till atorp för att kolla på estetarnas konsert som var jättebra!

Kvällen kommer att bestå av promenad, plugg och se Anna Anka söker assistent. Och såklart tagga sista matte nationella som är i morgon!

Nej det här duger inte, nu ska jag ut i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0