lördag

2010-04-10 @ 18:28:32
Är nu hemma igen efter en härlig vecka i fjällen. Är väl med lite blandade känslor måste jag säga, men att komma hem till Skellefteå och se att våren är på väg gör att det känns lite bättre att vara hemma.

Hann just och pass komma hem innan det var dags att dra iväg på fest och fira Julia som fyller 18 idag. Blev en mycket trevlig kväll! Blev dock tidig hemgång för mig eftersom jag kände mig rätt slut efter veckan och hemfärden.

Sitter här och är lite besviken faktiskt. Skulle nämligen ha vart på hotell Aurum i dag och blivit sminkad, stylad och fotograferad men tyvärr blev det inget av med det i helgen. Får hoppas att det blir någon helg här framöver istället.

Blev just ändrade planer för kvällen, tråkigt att det skulle bli så. Men då kommer världens bästa älsklings Maja hit istället och gör mig glad!

Slänger in lite bilder från veckan nu!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0