söndag

2010-04-18 @ 18:55:46

Att jag ens har en blogg? Den har ju inte direkt potential till att bli nån välläst blogg.
Hur som haver, helgen har vart helt okej, fredagen spenderades med Maja, Linnea, Pontus, Jenny och Marcus. Blev film för hela slanten.
Igår var det fest hos Sandra så jag och Johanna drog dit. Helt ok, fast de spåra....Kvällen slutade i alla fall på max och sedan hemgång då jag och johanna höll på frysa arslet av oss då vi gick hem i våra tunna tights och skinnjackor!
Söndagen har vart väldigt lugn. Johanna sov här så då jag vaknade, ca tre timmar efter att Johanna vaknat men hon vågade inte väcka mig, gjorde vi oss klara och drog en premiärtur med min moppe. Efter en mycket kall och blåsig tur för min del, eftersom jag tog emot all vind med mitt flärre så för Johanna blåste det ingenting, for vi hem och bakade muffins och slog på en Beck-film.
 
Ikväll blir det att gå ut och gå med Julia, gissar att det blir en hel del girl talk också. Sen blire att traska hem och se Wallander!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0