valborgs

2010-04-30 @ 17:28:46
Jaha, då vare valborgs. Hur denna kväll ska firas är lite oklart. Sitter och väntar på Johanna och sedan blir det att fara till maja för att käka middag. Vad som händer därefter vet jag inte riktigt. Ska väl till någon brasa och träffa lite folk gissar jag, sen kan det bli att fara till myckle och grilla johanna emma och matilda. Kan nog bli hyfsat.

Nu ska jag ta och slita mig från datorn och fixa till mig lite och börja klä på mig mina tusen lager kläder som man tydligen måste ha för att kunna gå ut. Men jag måste väl se det från den ljusa sidan och tänka att det slutat snöa i alla fall.


För ett år sedan ungefär. Känns som det var igår.

Kommentarer
Postat av: Jonna!

Måste ju göras om!

2010-05-05 @ 17:28:45
URL: http://thakingandthaslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0