Fredag för fan!

2010-08-13 @ 19:28:55

Yeeees, äntligen helg!!
Sista timmarna på jobbet ville jag bara dö, men icket, jag överlevde och kom hem helskinnad med en helvetes huvudvärk.

Sitter just nu och väntar på en viss J. Blir bad, film, skitsnack och annat fredagsmys. Blir dock en relativit tidig kväll i kväll eftersom jag måste ladda inför morgondagen så jag inte somnar innan festen ens dragit igång. Som ni då förstår blir det då fest. Känns som kvällen inte kommer bli annat än kung, läste på yr.no att det ska vara 26 grader varmt och strålande sol hela kvällen så det är bara att köra på och njuta av det sista av sommaren...Ja men faktiskt nu då jag säger det. Det är slutet på sommaren...huhu vart tog den vägen? Snart är det dags att baxa sig ut genom dörren men dunjacka, mössa och vantar. Huvvaligen, sånt förtränger jag in i längsta laget!!

Radiolyssnare som jag är så hörde jag idag en ganska kul sak nämligen detta:
polisen till fången: du får en gåta av mig, om du löser den får du gå fri
fången: Okej visst
polisen: Vad är det som har fyra hjul och rullar?
fången: det var ju lätt, det är en bil!
Polisen: ja, men du sa inte om det var en audi eller volvo så du får fel för det, men du kan få en ny. Vad är det som har två hjul och rullar?
fången: Ja men det är ju en motorcykel.
polisen: visserligen men du sa inte om det var en zuzuki eller yamaha.
fången: Men va fan! okej då ska du få en gåta av mig, vad är det som går runt på gator och torg och säljer sig?
polisen: Ja men det är ju en hora
fången: jo men du sa inte om det var din syster eller mamma.

tyckte den var lite smått rolig faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0