fredag

2010-08-20 @ 18:22:05

God afton kära läsare!
Hela denna dag har jag gjort något så roligt som att städa! Välbehövligt kan jag ju säga! Har även, under tiden jag städade, funderat på en liten makeover i mitt rum. Ny garderob, bort med skrivbordet, in med en typ sminkhylla och en byrå. Och jag ska försöka vara jättesuperdupermegagullig med mina päron, då kanske dom kan gå med på att måla om också för just nu har jag en svart fondvägg och resten är jätteljusgrått men jag vill ha en brun/beige fondvägg och alla andra väggar vita. Dock var det bara två år sen jag gjorde om, så jag lär få koppla på charmen och var sådär jättesöt och göra ett övertalningsförsök.

Har även gjort en shoppinglista för hösten som ser ut som sådan

  • klippning/toning
  • Jacka
  • Skor
  • Träningskort
  • Träningskläder
  • H&M-beställning
  • Väska

Var väl det jag har kommit på än så länge men jag antar att listan kommer utökas med x antal punkter.

Nu ska jag ta och äta lite innan Johanna kommer. Vi ska hör och häpna sy! Hon ska sy upp mina jeans och en tröja eftersom jag inte kan hantera en symaskin utan att jag får ett raseriutbrott!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0