lööördag

2010-08-14 @ 12:58:58
Denna morgon chockade jag mig själv genom att vakna halv 10 vilken inte hör till vanligheterna. Så därför har jag hunnit med ganska mycket den här morgonen/förmiddagen. Åt frukost med mina päron vilket jag inte gjort på väldigt, väldigt länge! Sedan ålade jag och pappa oss i våra skinnställ och for ut för att köra lite motorcykel vilket var otroligt skönt då man körde, men så fort man stannade av kändes det som att man skulle brinna upp inifrån. Inte lika skönt alltså med tanke på att temperaturen ute står på cirka 28 grader, men jag klagar absolut inte!

Ska även göra slag i saken och städa mitt rum. Har funderat på det i ungefär två veckor men aldrig orkat. Sommarlovet har gjort mig lat!
Men måste hinna innan Jenny kommer för då är det fixning av hår, smink och kläder som gäller innan det bär av på roligheter i kväll! Ska även hinnas med en grillmiddag så jag måste nog öka några knop..eller egentligen inte, men jag är tidsoptimist eller vad det nu heter. Tänker att jag ska börja då det är flera timmar kvar, men skjuter ändå upp det tills det är typ 20 minuter kvar. Loveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0