lördag

2010-08-28 @ 15:43:59

Sitter och funderar på hur jag ska börja det här inlägget, vilket alltid är lika svårt!

Gårkvällen blev då i alla fall hyfsad. Kan sammanfatta i korta drag. Sofia var smart nog att glömma sitt leg i umeå så det fick skickas med buss upp till skellefteå igår kväll, trevlig tjejmiddag här, josef kom hit ett tag och fick stå ut med ett gäng fnittriga och högljudda tjejer, utgång för större delen av gänget, vi andra svammlade runt på stan ett tag och avslutades som alltid på max med ida, pontus, therese och några till som jag inte minns namnet på.

Ikväll kommer jenny och linnea in till stan så det blir att släpa oss mot matfesten för att fläska på med lite mat, för på måndag då kommer jag vara stolt ägare av ett träningskort på 360 och då är det good bye fet, söt, onyttig mat och hello frukt, sallad, nyttig mat.  Känns som jag sagt såhär länge nu, men nu har lönen äntligen kommit så nu har jag inga fler bortförklaringar!
Nej nu blir det att hoppa in i duschen och gnugga bort alla spår från gårkvällen!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Puss på dig!!

2010-09-01 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0