onsdag

2010-08-18 @ 17:18:01

WIIIHOOO!!! Inge mer jobb för i sommar!!!
Känns heeelt awesome!

Ikväll blir det hockey för hela slanten!! Har saknat det så grymt mycket, fast lite tråkigt är det att jag inte har säsongskort i år. Men valet stod mellan säsongskort och träningskort och valet föll utan större tveksamheter på träningskortet, vilket är nödvändigt så jag får bort lite överflödigt flärre och jag antar att min och Johannas tävling återupptas (tävlingen om vem som får bort "dubbelhöfterna" först).

Nu ska jag ta och blåsa håret och allmänt fräscha upp mig. Under dom senaste tre veckorna har jag väl inte riktigt varit nån fräsching. Mina händer och fötter har fått ta dom värsta smällarna, händerna har fullt med sprickor och är torrare än saharaöknen plus att min naglar är kortklippta vilket inte gillas! Och mina fötter då? Ska dom ens få nämnas? Har fortfarande skavsår från förra veckans gräsklippning så då tänkte jag att jag köper Compeed skavsårsplåster, vilket är den bästa investering jag gjort på år och dar. Dom har suttit på sen i lördags och i dag då det var dags för klippning igen tänkte jag att det var ju inga problem eftersom jag har plåstren kvar. Glad och nöjd började jag klippa och då det var dags för fika tog jag av mig skorna (med stålhätta och som väger så mycket att det blir tungt att lyfta fötterna) och såg att dom nött hål i plåstrena. Vilket resulterade i ännu mer skavsår. Great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0