onsdag

2010-08-25 @ 17:00:18
VARNING VARNING VARNING!! Emo inlägg på g...

Dagen har flytit på medans ett helvetes jävla regn har öst ner hela dagen vilket gjorde att jag såg ut som skit då jag kom fram till skolan. Kan ju då passa på att be om ursäkt till de som vistats runt mig idag eftersom jag var allmänt sur och jättedryg!
En äcklig sak var att jag komme fram till skolan sjöblöt och la då in jackan i mitt skåp som då fan inte är större än att man just och pass rymmer en penna...hur som haver, vid 4 då jag skulle ta ut jackan och gå hem så var jackan fortfarande blöt!! 

Är  så jävla sur, arg, ledsen på en viss person just nu. då vet ni.

Orkar inte.
ska gå och fortsätta hata livet.


Ja, jag äter rå blodpuddning. Fråga inte varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0