onsdag

2010-08-04 @ 16:33:52
Nu har jag alltså jobbat sammanlagt 24 timmar och börjar vara smått less redan. Men har under dessa dagar tjänat 888kr, hunnit få en brottarrygg-bikinirand som inte är snygg på något sätt, varit ute i 6½ timme i spöregn och klippt gräs samt rensat ogräs. Känns dessutom som att jag har brännt mig på världens alla brännässlor. Och medans jag suttit och svurit över hur mycket det faktiskt svider så dök en tanke upp, hur funkar egentligen en brännässla? för jag menar dom bränner ju inte bokstavligen, så dom måste ju typ stickas eller nått.

Men nog om mitt underbart välbetalda jobb. Ska nu gå och duscha för att sedan gå på olles och käka med mina päron.

Tyvärr(?) blir det ingen bild på moi i dag eftersom jag i detta nu ser ut som en slickad katt!
ni får nöja er med en gammal istället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0