söndag

2010-08-29 @ 15:03:52
Sliten krigare i dag! Helgen har varit underbart bra faktiskt!
Gårdagen spenderades med Jenny, Linnea, Ida och Maja. Åt thaimat på matfesten som absolut inte var värt pengarna! Gick sen hem till maja och såg film och hade det allmänt trevligt. Kvällen avslutades med en snabb promenad hem från max i ösregnet! Men smart som jag var igår gick jag hem och bytte skor till mina uggs innan vi gick ut, så mina små fossingar klarade sig från kyla och regn i alla fall!

Känner mig grymt otaggad på skolan faktiskt, känns som att det kommer ta några veckor till innan jag har kommit in i rutinerna. Har redan hunnit få tre läxor..har gjort 0! Bra jobbat av mig!

Nej det här duger inte, ska ta och knyta på mig skorna och släpa mig ut och gå en sväng för ikväll kommer jag parkera mig i soffan och se Irene Huss.

Fast nej ändrade planer, ska ut och övningsköra så håll er inne för ert eget bästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0