tisdag

2010-08-24 @ 18:48:06

taskig uppdatering här, men har hänt en hel del nu på sistone. Har hunnit gå två dagar på gymnasiet nu och det börjar kännas mer och mer okej. Igår var det dock inte lika kul, jag var sur och missnöjd över precis allt så tillslut grät jag av ilska.Dock inte på skolan måste tilläggas!

Klassen känns inte som nån jättekul klass kanske, men de funkar i ett år, eftersom vi kommer byta klasser i tvåan. så he dug!

Har tröstshoppat mig lite underkläder och en ny höstjacka (som mamma så snällt betalade) Ska även skicka iväg beställningen från H&M ikväll så det blir lite höstkläder i garderoben vilket gillas starkt! Ska nog även ta och klicka hem lite nya smycken.

Nej nu ska jag dra med mig mamma på maxi och inhandla..nått. Börjar även tagga lite smått för helgen då det blir en riktig tjejmiddag här med 10 härliga brudar! Sen blir det nog även nått besök på matfesten. Kan inte bli annat än kung!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0