tisdag

2010-08-17 @ 18:31:20

Det känns riktigt ofräscht då jag duschar, vattnet är nästintill svart av diverse smuts och jord. Skönt att det i morgon är sista dagen. Det är då slut med ogräs, jord, daggmaskar, brännässlor, stickiga grenar, tidigar mornar och tidiga kvällar. Allt det ersätts med sommarlov....Eller just ja,skolan börjar ju, så mitt sommarlov är nu endast ett vackert(?) minne.

Nu ska jag ta och baka eftersom det tydligen är någon slags regel att bjuda på fika då man slutar, så jag ska snöra ihop nån chokladkaka tror jag. För man får heller inte köpa fika för då blir man dragen i gödselhögen och sen släppt ner i bäcken och det vill jag nog helst undvika.


åå varför är jag så snygg nyduschad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0