torsdag

2010-08-19 @ 11:37:22

God morgon alla pigga och glada!!
Sitter just nu och väntar på att ida ska göra isg klar inne på toan så jag får gå dit och göra mig klar. Sen blir det att gå in på stan och fixa lite grejs, dock har jag 3,87 kr på kontot så någon storshopping blir det inte förrän i morn då mer pengar kommer in på konton och förmodligen får jag lön snart också!

Gårkvällen blev kanonbra, modo krossades som väntat och sen gick vi på max för att köpa oss mozarellasticks och lyxshake. Kvällen avslutades i sängen med ida och filmen snabba cash. Dock så somnade vi innan vi ens hunnit se halva.

Nu är Johanna på väg hit också så jag ska ta och göra mig klar!



Observera att linnet jag har på mig inte ser ut sådär hela vägen, det skulle ju ha vart aningens bögit, men det är ju bögen till vänster som äger det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0