trööööött

2010-08-11 @ 22:00:41
Jamen då kör vi på ett inlägg till då!
Sitter i soffan och känner hur ögonlocken blir tyngre och tyngre så snart är det väl sängen som gäller! Som sagt var jag ute och träffade Ida, och den flickan är ju helt galet underbar!

Bara till en sak som inte alls har med nånting att göra, Idag på radion så lyssnade jag på rix fm och då satt dom och pratade om killar och tjejers intressen och enligt killar så har tjejer bara tre intressen: shoppa, fika och träna. Ganska ytliga intressen må jag säga även om alla dom där tre hör till mina stora intressen.
Sen hörde jag även att under dom kommande tre dygnen så kommer det vara typ 60 stjärfall per natt. Ganska cool...eller näe jag vet inte varför jag skrev det där. det blev ett grymt trist inlägg så jag tror jag sätter stopp här!



Du är bäst vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0