torsdag

2010-08-12 @ 18:14:39

Varför jag valde att sätta mig och blogga nu är för att jag egentligen borde packa upp väskan med en matlåda med matrester i, plocka bort allt som ligger på mitt golv så man faktiskt kan se att det finns golv under, sen till det mest väsentliga, jag borde duscha.
Blev gråsvarta fotavtryck på mattan och då jag höll på gå in i en dörr tog jag emot mig mot väggen och då blev det ett oidetifierbart avtryck som alltså kom från min hand. Lite äckligt kan tyckas men jag gillare. Nej men faktiskt så blir det nog en dusch, sen får vi se om jag ids göra något mer. Gissar på att jag inte kommer göra det.

Innan jag avslutar det här inlägget måste jag bara få berätta en sak, eftersom jag lyssnar på radion typ hela dagarna. Idag så berättade dom om att världens dyraste och förmodligen lyxigaste lägenhet har blivit såld. Den ligger i London och har utsikt över Hyde park och har ett panicroom, dvs ett rum man kan gömma sig i om det skulle komma kidnappare eller rånare vilket förmodligen händer varje dag så det kommer dom nog ha mycket nytta av? Sen får jag ju inte glömma den underjordiska gång som leder till en lyxrestaurang och de vakter som jobbar dygnet runt för att vakta lägenheten och dess ägare. Vad hela kalaset gick på? Nja, bara 1,5 miljarder.

För att inte tråka ut er helt och hållet slänger jag in en bild på skönheten som skrivit detta inlägg, med en något ironisk betoning på skönhet!


Kanske dusch vore en idé?



Första bilden som dyker upp då man trycker upp mammas bildmapp. Lite wierd må jag säga.

nu, exakt at the moment, exactamene ahora, pour le moment ska jag gå och duscha. Nu förstår även dom i usa,spanien och frankrike att jag ska duscha exakt just nu. Även om det är ytterst otroligt att nån i nyss nämnda länder skulle läsa min blogg. men man vet ju aldrig, kanske?


Kommentarer
Postat av: johanna

gumman jag har ingen mobil den är borttappad i stockholm, har inte pratat eller träffat dig på jätte länge vi måste vara med varann snart!!!<3

2010-08-12 @ 22:55:30
URL: http://johannaho.blogg.se/
Postat av: Sofia!

GILLA!

2010-08-21 @ 19:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0